Saturday, May 16, 2009

saya rindu

saya rindu saya yang dulu
ceria bersama mereka
riuh rendah, gelak tawa bersama
dan bila sedih,
muram dan tangis bersama

saya rindu mereka di sana
kerana di sini tiada mereka
walaupun ada yang lain
namun tak akan pernah sama

saya rindu pada mereka
yang menjadi warna-warna dalam kehidupan saya
pahit manis saya, mereka sentiasa ada
menjadi penyokong dan peneman saya

dan saya terus rindu
kerna mereka sentiasa ada dalam hati saya
dan hati saya masih di sana...

Plymouth
16mei2009
4.35pm

5 comments:

Unknown said...

bertemu berpisah kita krn Allah inshaallah. Dia menyatukan kite dahulu, kita doa agar hati kita di sini juga bersatu bersama mereka di sini.. ukhuwah kita dulu diikat atas nama Allah, inshaallah kita mahukan yg sama jua utk yg disini~

kuatlah shbt, sepertimana kau menepuk bahuku, mahu diriku kuat.. aku juga mahu kamu begitu~

i said...

Uhu... Nad..
rindu juge!
Yeah, padangnya sudah tidak sama,
tapi langitnya tetap sama...

nasa said...

iye..langitnye xkan pernah berbeza...namun hati ni je yg mudah berbolak balik...huhu..xpelaa,ada laa sesuatu yg ingin ditunjuk oleh-Nya daripada perpisahan ini..

dan aku terus mencabar diri untuk menjadi kuat...memujuk hati utk bersabar..

hasellusiby said...

salam...tumpang lalu..siapa minat konspirasi, sejarah melayu yg hilang atau perbincangan sufi, boleh la ke www.nusanaga.blogspot.com

hidden_fareha said...

Salam alayk Nad..

akak rinduu awakkk!!!!

hugssss*n* kisses


kak baya